[Sur] [Sugar-desarrollo] A ver que opinan...

Agustin Zubiaga Sanchez aguz en sugarlabs.org
Lun Feb 13 19:46:10 EST 2012

*Spanish:*

Resolvimos esto:
Si hay un solo cronometro con marcas, se grafican las marcas del mismo.
Si hay mas de un cronometro con marcas o si no hay ninguno con marcas, se
grafican los tiempos de cada uno de ellos.

Estos cambios ya estan cargados en el repositorio :D

*English:*

We resolve this:
If there is only one stopwatch with marks, plot their marks
If there is more than one stopwatch with marks or there aren't any
stopwatch with marks, plot the times of everyone of the stopwatchs.

This changes are already uploaded in the repository :D