[Olpc-uruguay] pregunta

Javier Valenzani jvalenzani en gmail.com
Jue Abr 14 10:56:47 EDT 2011

No, no trae y dudo que se pueda instalar fácilmente.

Ing. Javier Valenzani
Software Consultant

 T: +598.99.246579
E: jvalenzani en gmail.com
 [image: Linkedin] http://www.linkedin.com/in/jvalenzani

* "I have no special talents. I am only passionately curious." Albert
Einstein *