[Sur] ¿Actividad para Bluetooh? / Activity for Bluetooh?

Rodrigo Curbelo tutorialesanonymous en gmail.com
Lun Sep 9 14:13:22 EDT 2013

Hola Walter!
Aunque sea de igual modo posible hacer la actividad, me gusta mas la idea
de realizar algo con el bluetooh.
Lo que tengo ese problemita del Hadware.
Mil gracias!
Hi Walter!
Although it is just as possible to do the activity, but I like the idea of
doing something with the bluetooh.
What I have that little problem of Hadware.
Thank you!