[Sur] Me presento.

Rodrigo Curbelo tutorialesanonymous en gmail.com
Dom Sep 8 09:08:10 EDT 2013

Hello everyone!
Rosamel How are you? If you are learning python I can help you, any problem
you have tell me and I will try to help you!
Similarly if you need to learn something if my scope will try to help ...
Greetings ... Rodrigo
Hola a todos!
Como estas Rosamel? Si estas aprendiendo python puedo ayudarte, cualquier
problema que tengas dímelo e intentare ayudarte!
De igual manera si necesitas aprender algo si esta a mi alcance intentare
ayudarte...
Saludos... Rodrigo