[olpc-help] Masum Türker ile Ergenekon safına geçen DSP ve Mesleğimiz

OLPC Community Support community-support at lists.laptop.org
Mon May 25 02:46:14 EDT 2009

 DSP Genel Başkanı Masum Türker Ergenekon Saflarında Yer almaktan korkmadığını haykırdı

Siyasi bedeli ne olursa olsun ulusalcı çizgide olmaktan onur duyduğunu belirten DSP Genel Başkanı Masum Türker, Ergenekon sanığı Perinçek'e sahip çıktı.

Ulusal Kanal (doğu perinçek in kanalı)  tarafından Antalya'da düzenlenen 'Krize Çözüm Kurultayı'nda konuşan Masum Türker, "Doğu Perinçek'e, Silivri'ye selam gönderiyorum. Siyasal olarak bedeli ne olursa olsun, onunla ulusal çizgide bulunmaktan da onur duyduğumu belirtmek istiyorum." ifadesini kullandı.

Şimdi Ben; Türkiyedeki YMM ve SMMM odalarına ve özellikle Başkanlarına soruyorum, Ergenekon saflarına geçen DSP genel Başkanı  Masum Türkerin Yönetiminde ve emrinde olmayı hazmedebiliyormusunuz.

Cevap ve Yorumlar için :  http://www.maliforum.org/forum/forum_posts.asp?TID=9704 LİNKİNİ TIKLAYINIZ
©MaliForum

 Forum Ana Sayfasına Ulaşmak İçin:  http://www.maliforum.org/forum/default.asp